A jakuzzi dizájn több, mint egyszerű kényeztetés a szemnek

Míg 10 évvel ezelőttig a masszázsmedencék megjelenésének fontossága a háttérbe szorult a funkcióval szemben, addig az utóbbi évek igazi újhullámot hoztak a külsőségekben. Az autóipar tervezőcsapatai átvették az irányítást a jakuzzik külső formájának kidolgozása felett, ami izgalmas újításokkal is járt.


A HotSpring medencék voltak az elsők, amelyeknél szakítottak a korábban uralkodó iránnyal, és egy egészen új megjelenést, egy modernebb, letisztultabb és élvezhetőbb formát kaptak a jakuzzik. A BMW dizájncsapata először a medence belsejét, majd azok külsejét is teljes ráncfelvarrásban részesítette, hogy látványos, minden kertbe és terasz környezetbe illeszkedő és elegáns legyen.

A befúvók formája letisztultabb, az ülések és fekvőhelyek kényelmesebbek, a kezelőfelületek kézre állóbbak. A HotSpring egyedi Motomassage befúvója pedig különleges háttér világítást kapott. A külső és belső fények ezzel harmóniában erősebbé váltak, hogy képesek legyenek egészen mágikus élménnyé varázsolni az éjszakai fürdőzést.

A külső fények helye úgy lett kiválasztva, hogy azok segítenek a tájékozódásban. Némelyek üzenetet közölnek a medence működéséről és vannak, amik "csak" abban segítenek, hogy a jakuzzinak légies megjelenést kölcsönözzenek. Ezt egyébként a masszázsmedencék külső kialakítása is erősíti, ezért a több száz kilós monstrumok sem nyomják össze a teret és nem telepednek rá a teraszra.

Az új tervezőcsapat a teljes külső átalakítás mellett az apró részletekben is a harmóniára törekedtek és arra, hogy minél inkább felhasználó barátabb legyen a profi masszázsmedence, amit évtizedekig használ majd a család.

A SpaTrend bemutatótermeiben személyesen is meggyőződhetsz az új dizájn sikerességéről!

>
Kérünk, hogy az optimális felhasználói élmény érdekében fogadd el a sütiket.